torsdag 16 augusti 2012

Temafredag- baksidan

Att vända baksidan till anses kanske lite ofint, men min hibiskus ute på altanen i solens sken, visar sig från sin allra bästa sida.
Jag har krupit runt ute i trädgården med kameran i högsta hugg och kameran har bara rasslat här.
Men som sagt bilden jag valt till veckans tema är på min hibiskus som fick flytta ut på räcket och agerat "blommodell" för att visa sin vackra baksida.

Jag är helt övertygad om att ni kommer att klura ut de mest fantastiska baksidor och visa oss.
Nu måste jag än en gång ge er alla en eloge för era fina bilder. Och alla ni som är nya, er önskar jag hjärtligt välkomna!

Lägg in ditt bidrag i mr Linky och glöm inte att länka hit till sidan så det blir lätt att hitta alla bidrag.


19 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Jättefin foto på din hibiskus. Jag tog ett likadant foto på min stockros.
Men ikväll blir det ingen baksida på en blomma från mitt bidrag utan något helt annat.
Kram!

elisa sa...

Många blommor har en intressant baksida och vacker som din hibiskus.

Pumita sa...

Hibiskusar är fina, oavsett vilken sida de visar. Mycket vacker bild!

Min baksida är betydligt tråkigare! ;)

Pysselfarmor sa...

Många baksidor är vackra och det visar din fina baksidebild ;-))
ha en skön helg!

ormbunke sa...

Underbart ljus på hibiskusen. Trevlig helg

Anni sa...

Vilken fin färg du har på din hibiskus! Just den har jag bestämt inte ...

Marit Johansson sa...

Snygg bild och jag gillar att den är tagen ur den ovanliga vinkeln!

Bildgatan sa...

Fint foto och jag tycker de är så fint att fota blommornas baksida och speciellt i riktigt motljus.

Erik Semlan sa...

Snygg bild på din Hibiskus, även om den visar baksidan. :-)
Ger mig chansen att visa en typisk bild från rusningen tidigare idag. Fotot är taget från en norrförort till Stockholm kl. 17:45.

Susannesblogg sa...

Fin närbild på Hibiskus.Jag är nybörjare på din fotoutmaning. jag har ofta ganska mycket text på mina inlägg hoppas att du tycker det är ok?

Karin sa...

Jag är med denna vecka också!

Violen sa...

Fint foto på din hibiskus! Jag valde baksidan på en sikh.

Stare Ström sa...

Vilken vacker hibiskus! Jag tar en kråkvinkel på temat.

Hanna sa...

Hibiskus är en otroligt vacker blomma!

Anonym sa...

Snygg blomma med en lika snygg baksida som framsida!
Nu är jag tillbaka efter ungefär ett års uppehåll.

Pialotta sa...

Skön baksidebild på skön blomma :)

llh sa...

Det är ofta en bra idé att utforska och fota baksidor. Man kan finna oanad skönhet där som din bild visar. Själv besökte jag äntligen kommunens baksida och fann en pärla som du nog känner väl :)

Laura sa...

Vilken fin blomma :)

Pysselfarmor sa...

den lille gynnaren är inte sååå liten det är en större timmerman som tillhör familjen långhorningar...och om du klickar dig dit igen så tror jag att du känner igen den...kanske.

I helgen har jag varit på något så fantastiskt stickevent i Alsike trädgårdar....kolla hantverksbloggen.....ha det gott!