lördag 16 januari 2010

Citat stafett från vårt grannland

I början av veckan fick jag en stafettpinne från hagemor i Norge. Stafetten går till så att man gör ett bidrag med en bild till ett citat ,nu efter några dagar så har jag antagit den "pinnen" . stafetten startades av Petunia i Norge och gå in på den sidan så kommer du att hitta många länkar till olika citat, och här kommer mitt bidrag.

Uppmuntran är för människan vad solljus, vatten, jord är för en växt......det klimat i vilket man växer bäst .

Nu skickar jag den här stafett pinnen vidare till anesas bildblogg , iasro , det blir spännad att se om ni antar stafettpinnen.

7 kommentarer:

Wildhearts sa...

Vilken toppenidé! Och vilken fin odling du hade!

mimmi sa...

Vilken fin tolkning du hade och ett vackert citat:)

Unknown sa...

Flott sitat, og et lite minne om at det kommer en ny vår:)) Ha en flott weekend!!

NinaVästerplana sa...

Härlig kombination av bild o citat!
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Petunia sa...

Det var en fin tolkning og dte er godt å tenke på at det går mot vår!!!
Takk for at du ble med og for at du sendte den videre:)
Ha en fin lørdag!

annette sa...

Vilken underbar tolkning och vilket fint citat, jag antar mer än gärna den här stafettpinnen, skall fundera ut ngt.

Varmt Tack!

annette

Petit Eyekiss sa...

Ditt citat "slår huvudet på spiken"
och odlingen gillar jag.
Elisabeth