onsdag 1 juli 2009

ordlös onsdag- glömda


Fler ordlösa bilder hittar du hos akson

13 kommentarer:

magnus sa...

Nu när det är sommar och varm, då vill man ut på böljan det blå..då får man inte glömma ösa båten ;)..fin bild och tack för kommentaren.

Ha en bra dag!

FOTO I NORR - MARIE sa...

Oh den var full med vatten men hoppas ägaren kommer tillbaka och öser ut det och ror ut och kanske metar lite grann i vårat vackra väder. Ha en fin dag!

Sussa sa...

Ojojoj! Den vill inte jag ösa!
Men ägaren kanske har barn som kan bada i den? ;-)

Photos by Storm sa...

Där var det allt lite jobb. Synd för nu är det ljuvligt att vara på sjön/Lis

Mimmi sa...

Ja den hade de tydligen glömt bort.men man kan använda den som en pool till de minsta:)
fin bild
kram

Rimkogeren sa...

Jeg tror ejeren bare vil have en undervandssbåd!

Chesney sa...

so serene and peaceful! Beautiful!

christina sa...

Oj, här får jag ösa om jag vill ut i båten..nä jag glömmer det....

Henry sa...

Här behövs det stora öskaret!

anemonen sa...

Den ser verkligen bortglömd ut.

Anonym sa...

Den bortglömda båten verkar ligga
på en trygg plats där ingen har
stulit varken båten eller motorn.

Sommarhälsningar
strömma

Madame sa...

Det er et meget dejligt billede af den glemte båd ;-)

sinneskatten sa...

Båten är min och innan vi tog upp den i höstas så regnade det kopiöst , och när vi inte var där på två veckor så fann vi den i det här skicket!