tisdag 9 juni 2009

Göteborg nu kommer jag!

Nu är det inte långt kvar tills bussen här i Götene tar mig till Göteborg, jag ska till ena dottern och bara umgås tills i morgon kväll.
Skönt med några dagars ledighet som bara kommer spontant.
Att åka buss är nästan nytt för mig, men har man sålt bilen så ......
och Janne han får lite långt att cykla till jobbet , så det får bli bussen för mig.
Vi ska gå på Botaniska i Gbg och ett önskemål är Haga där är det så fint.
Trots att det inte är långt till Gbg så är det många år sedan jag var inne i stan.
Har mest passerat på stora vägen direkt igenom eller till båtarna.
Nu ska här packas för bussen går om en timme.
Bye på er!

7 kommentarer:

Ragnvi sa...

Morning! Hi, hi...jo man kan ju fundera om surhunden inte är lite lik mig!
Nu måste jag byta länk till dig märker jag!
Kramen!
Ragnvi

Birgitta sa...

Du får la ha de så gött!!

Jeanette sa...

Åh vad roligt, hälsa henne massor =) Hoppas ni får superfint väder, får då är ju Göteborg verkligen vackert.

Ha de så himla bra.

Kram

Chesney sa...

Sounds fun, have a wonderful trip!

Dagens rätt sa...

Göteborg har många trevliga fik att ta en god kopp på. När jag och frun är i Gbg siter jag och dricker kaffe och hon ränner i affärer.

Axel

Ulrica sa...

Ha en fantastiskt skön ledighet.

Mimmi sa...

Ha det så trevlig i Göteborg:)
hoppas du har kameran med dig så vi får se några bilder :)

kram